
بروزرسانی: 31 فروردین 1404
Pickle Everything Carve Communications را به عنوان آژانس رکورد انتخاب می کند

Pickle Everything، Carve Communications، یک آژانس روابط عمومی مستقر در میامی را به عنوان آژانس سابقه دار خود انتخاب کرده است.
Pickle Everything Games اخیراً توسط کهنه کارهای این صنعت، جفری برسلو (Big Monster Toys) و فرانک آدلر (Uncle Milton) راه اندازی شد. بازی همنام این شرکت، Pickle Everything، از ورزش محبوب Pickleball الهام گرفته شده است. عرشه بازی دارای 52 کارت سرنخ است که هر کدام پاسخی با حرف "P" دارند. بازیکنان برای اینکه سریع ترین سرنخ را پاسخ دهند و بیشترین کارت را دریافت کنند، روبرو می شوند.

Breslow قبلاً با Carve Communications در چندین پروژه در 20 سال گذشته کار کرده است. این آژانس به خاطر استراتژی های روابط عمومی پایدار (PR) خود شناخته شده است و جایگاهی در فهرست ۱۰۰ آژانس برتر آژانس نخبگان برای سال ۲۰۲۳ دارد.
Carve Communications بر کمپین های PR یکپارچه B2B، B2B2C و B2C تمرکز دارد. دیوید بارکو، موسس و مدیرعامل Carve Communications، می گوید: «ما به رویکرد عمدی و فعالانه مان در روابط عمومی که ریشه در ساختن روایت هایی قانع کننده و پایدار دارد، افتخار می کنیم.
بازی Pickle Everything برای بازیکنان 10 سال به بالا طراحی شده است و با قیمت 9.99 دلار به فروش می رسد.
The post Pickle Everything Carve Communications را به عنوان آژانس رکورد انتخاب می کند اولین بار در کتاب اسباب بازی ظاهر شد.
منبع: https://toybook.com/carve-communications-pickle-everything-news/