Millimages با Player 2 برای Molang Gaming Presence شریک می شود
انتشار: اردیبهشت 06، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

Millimages با Player 2 برای Molang Gaming Presence شریک می شود


برند Millimages Molang به لطف همکاری جدید با Player 2، آژانسی متمرکز بر بازی، ورزش های الکترونیکی و سرگرمی های دیجیتال، در حال گسترش به دنیای بازی است.

هدف این همکاری، بهره گیری از تجربه Player 2 در دنیای بازی، ایجاد فرصت ها و محصولاتی است که پیام مهربانی Molang را در بازی های ویدیویی به ارمغان می آورد. Player 2 برای ایجاد روابط جدید و گسترش نام تجاری در پلتفرم های دیجیتال برای بازی های مدرن در سراسر جهان کار خواهد کرد.

Molang پیام مهربانی خود را به مشارکت های بازی خود خواهد رساند. | منبع: Millimages

Molang به عنوان یک ابله شخصیت توسط تصویرگر کره ای هی جی یون شروع شد. از آن زمان، این برند و شخصیت های شناخته شده اش از طریق سریال های انیمیشن، محتوای YouTube Kids، یک مشارکت مجوز برای تولید لوکس با PlaybyPlay و موارد دیگر موفقیت های زیادی کسب کرده اند.

الکساندرا آلگارد میکانوفسکی، مدیر صدور مجوز و بازرگانی در Millimages می گوید: «تیم بزرگ Player 2 نه تنها از تجربه و ارتباطات برای توسعه محصولات واقعاً جالب Molang در دنیای بازی ها و سرگرمی های دیجیتال برخوردار است، بلکه از ارزش های اصلی برند نیز حمایت می کند. .

Molang که به سفیر مهربانی معروف است، بیش از 712 میلیون بازدید در YouTube Kids و 18 میلیون بازدید در کانال YouTube بزرگسالان داشته است. Player 2 امیدوار است برای طرفداران Molang که از بازی لذت می برند فرصت های جدیدی را برای تعامل با این برند به ارمغان بیاورد.

میشل پرز بارووس، معاون ارشد شراکت در Player 2، می گوید: "کار ما درهای جدیدی را به روی مخاطب جهانی باز خواهد کرد که آماده است عمیق تر با Molang غواصی کند." که می توانست از بازی های ویدیویی و Molang در کنار هم لذت ببرد.»



منبع: https://toybook.com/molang-player-2-news/