Licensing International از یافته های کلیدی در مطالعه صنعت مجوز جهانی پرده برداری کرد • کتاب اسباب بازی

Licensing International خلاصه اجرایی هشتمین دوره خود را منتشر کرده است مطالعه سالانه صنعت صدور مجوز جهانی این مطالعه که توسط آمازون حمایت می شود و توسط شرکت تحقیقاتی شخص ثالث براندار مشاور انجام شده است، رشد مستمر فروش جهانی کالاهای دارای مجوز را در گروه های خرده فروشی، سرگرمی، ورزش و موارد دیگر نشان می دهد.

بر اساس این مطالعه، در سال 2022 صنعت صدور مجوز عملکرد بهتری نسبت به کل بازار خرده‌فروشی داشت که بخشی از آن به دلیل افزایش درآمد در بخش‌های سرگرمی مبتنی بر مکان و خدمات دارای مجوز بود. هدایت این نتایج روندهای بازار جهانی بود که به شدت تحت تأثیر عواقب همه‌گیری کووید-19 قرار گرفت، زیرا صنایع با نرخ‌های تورم رکوردشکنی مبارزه کردند و رفتار مصرف‌کننده به سمت سرگرمی‌های مبتنی بر مکان تغییر کرد.

از آنجایی که مشکلات اقتصادی گسترده همچنان بر بازارها تأثیر می گذارد، مصرف کنندگان با تصمیمات سختی در مورد هزینه ها مواجه می شوند. در نتیجه، برندها نقطه تفاوت اصلی بودند و خریدها را به سمت خواص و شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران سوق دادند.

نکات کلیدی از مطالعه صنعت مجوز جهانی 2023 عبارتند از:

  • مطابق با یافته‌ها که سرگرمی‌های مبتنی بر مکان عامل اصلی درآمدزایی است، دسته‌های دارایی با عملکرد برتر در سال 2022 شامل موسیقی (افزایش 26 درصد)، ورزش (افزایش 19 درصد) و دانشگاه (افزایش 11 درصد) بود.
  • پاسخ دهندگان در مورد ادامه «خلأ» در برندهای سرگرمی جدید اظهار نظر کردند، زیرا بسیاری از اکران های تئاتری در سال 2022 بر روی دنباله های فرنچایز متمرکز بودند. برندهای شرکتی این خلأ را از طریق ویژگی‌های تازه‌سازی شده پر کردند و رشد 13 درصدی را گزارش کردند.
  • فضای غیرانتفاعی در سال گذشته با رشد 25 درصدی افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و نمایندگان بیشتری در سال 2022 به نمایندگی از سازمان های غیرانتفاعی مشاهده شدند.
  • سرگرمی/تبلیغات مبتنی بر مکان (افزایش 67%) و خدمات دارای مجوز شامل رستوران‌ها، هتل‌ها، مسافرت و مهمان‌نوازی (افزایش 205%) نسبت به سال 2021 رشد انفجاری داشته‌اند.
  • محصولات حیوانات خانگی 39 درصد رشد کردند و انتظار می‌رود که دسته محصولات همچنان قدرت خود را نشان دهد زیرا داده‌های اخیر فوربس گزارش می‌دهد که 78 درصد از صاحبان حیوانات خانگی امروز حیوانات خانگی خود را در طول همه‌گیری به دست آورده‌اند.
  • تنوع، برابری و گنجاندن (DEI) در خط مقدم ذهن مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها باقی ماند و صاحبان برند و تولیدکنندگان از DEI در نحوه تولید محصولات خود و مصرف‌کنندگان از DEI در نحوه خرید آن‌ها حمایت کردند.
بخوان:  MGA Entertainment and Crayola’s L.O.L. Surprise! Collab Is Finally Here

مائورا ریگان، رئیس شرکت بین‌المللی مجوز، می‌گوید: «صنعت صدور مجوز توانایی همیشه در حال تکامل برای ملاقات با مصرف‌کنندگان در جایی که هستند، دارد. در سال 2022، مصرف کنندگان محصولات و خدمات مبتنی بر مکان را پذیرفتند و برندهای جهانی این تجربیات را از طریق نوآوری خیره کننده ارائه کردند. مصرف‌کنندگان به دنبال کشف مجدد جهان در حین برقراری ارتباط شخصی با یکدیگر بودند و دسته‌های دارایی مانند ورزش، موسیقی و دانشگاه در نتیجه افزایش یافت.

نتایج مطالعه صنعت مجوز جهانی 2023 از منابع متعدد اطلاعات بازار و همچنین گزارش های داده از 41 کشور و هر هفت منطقه اصلی جغرافیایی مشتق شده است. در مجموع، این تجزیه و تحلیل شامل داده های مجوزهای خاص از 894 شرکت در سراسر جهان است.

گزارش کامل اواخر تابستان امسال منتشر خواهد شد.

منبع: http://toybook.com/licensing-international-global-licensing-industry-study/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 3339

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا