Funko با “اندازه مناسب” روبرو می شود زیرا تجارت مستقیم به مصرف کننده با وجود کندی سه ماهه اول 61% افزایش می یابد • کتاب اسباب بازی

آنها می گویند که “همه طرفدار چیزی هستند” و در صنعت اسباب بازی، همه طرفدار پول درآوردن هستند.

Funko امروز درآمد سه ماهه اول خود را گزارش کرد و با وجود کاهش در خرده فروشی، از برآوردهای Wall St. فروش خالص 18 درصد کاهش یافت و به 251.9 میلیون دلار در مقابل 308 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 رسید، زیرا Funko با همان محیط خرده فروشی چالش برانگیزی که صنعت اسباب بازی بزرگ امسال با آن مواجه شده بود مبارزه کرد.

در حالی که کاهش سفارش‌های خرده‌فروشی ضربه بزرگی به تجارت اصلی کلکسیون‌های Funko وارد کرد، کسب‌وکار مستقیم به مصرف‌کننده خود این شرکت با ارائه محصولات جدید و زیرساخت به‌روز شده تجارت الکترونیک 61 درصد افزایش یافت.

برایان ماریوتی، مدیر عامل Funko می‌گوید: «ما در سال 2023 با پیشرفت در ابتکارات صرفه‌جویی در هزینه و نوآوری‌های مستمر در خط تولید خود، شروعی قوی داریم. اشتیاق برای برند همچنان قوی است، که با افزایش فروش 61 درصدی ما در کانال مستقیم به مصرف کننده، موفقیت راه اندازی محصولات اخیر ما، و وعده اولیه همکاری تجاری اخیر ما با Fanatics برجسته می شود.

زیان خالص Funko با افزایش 521 درصدی به 61.1 میلیون دلار افزایش یافت و به اصلاحات در کل عملیات تجاری ادامه داد. تا پایان ماه مارس، سطح موجودی Funko نسبت به سه ماهه اول 2022 افزایش یافته است، اما پس از یک فصل تعطیلات سخت، نزدیک به 23 درصد کاهش یافته است.

استیو ناو، مدیر ارشد مالی و مدیر عملیاتی، می‌افزاید: «ما در کاهش هزینه‌ها و اندازه‌بندی مناسب کسب‌وکارمان پیشرفت زیادی کرده‌ایم. ما چشم انداز کل سال EBITDA خود را به دلیل این پیشرفت افزایش می دهیم، اما چشم انداز فروش خالص خود را برای منعکس کردن مستندسازی کامل موجودی انبارهای خرده فروشی بازبینی می کنیم. در حالی که موفقیت Funko که بر اساس اشتیاق طرفداران ساخته شده است، مقاومت در برابر نوسانات را در بازار گسترده‌تر نشان داده است، ما در کوتاه مدت از این عوامل خارجی مصون نیستیم.

بخوان:  Spin Master Inks Global Toy Agreement with Paramount Consumer Products for New 'Dora' Animated Series

این شرکت می گوید که معرفی اخیر Bitty! مجموعه محصولات میکرو پاپ «یکی از قوی‌ترین راه‌اندازی‌ها در تاریخ شرکت» است و قرارداد اخیر آن با Fanatics نویدبخش است زیرا Funko به سمت کلکسیون‌های ورزشی پیش می‌رود.

با نگاهی به آینده، Funko چشم انداز خود را برای سال با انتظار کاهش 5 تا 10 درصدی در فروش خالص افزایش داد.

منبع: http://toybook.com/funko-q1-2023-earnings/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 3339

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا