Educational Insights فروشگاه TikTok را راه اندازی کرد • کتاب اسباب بازی

Educational Insights اولین فروشگاه اسباب‌بازی درون‌برنامه TikTok خود را راه‌اندازی کرده است.

در طول سال گذشته، Kanoodle پازل سه بعدی Educational Insights بیش از یک میلیارد بازدید در TikTok به دست آورده است و آن را به برندی عالی برای راه اندازی فروشگاه TikTok تبدیل کرده است.

لیزا گویلی، مدیر کل Educational Insights می‌گوید: «در TikTok، Kanoodle به منبعی برای سرگرمی و جامعه تبدیل شده است. «افراد با علایق مشترک در حال تماشای برند ما و یکدیگر هستند و با آن‌ها درگیر می‌شوند و به آنها انگیزه می‌دهند که عشق بازی پازل را با ویدیوها و پخش‌های زنده Kanoodle کشف کنند. این طرفداران چه به صورت مجازی بازی کنند و چه با استفاده از بازی Kanoodle خودشان را تماشا کنند و حل کنند، آنها در کلیت سرگرمی شرکت کرده و در آن سهیم هستند.”

#Kanoodle بیش از 300 میلیون بازدید بین استریم های زنده و پست های حمایت شده با سازندگان TikTok دارد که تا حدی منجر به افزایش 20٪ در فروش Kanoodle در سال گذشته شده است.

لی پارکورست، مدیر ارشد بازاریابی در Educational Insights می‌گوید: «این باور نکردنی است که TikTok چقدر برای سازندگان و برندها در دسترس‌تر شده است. پتانسیل رشد در این قالب جدید واقعا نامحدود است. ما معتقدیم که شرکت ما در یک موقعیت منحصر به فرد در صنعت قرار دارد زیرا فروشنده قدیمی ما Kanoodle تأثیر مثبتی گذاشته و یک جامعه آنلاین قوی از طریق عشق به بازی ایجاد کرده است.

اسباب بازی های Playfoam Kanoodle و Educational Insights در حال حاضر برای فروش در فروشگاه TikTok این شرکت موجود است.

بخوان:  Stay Hydrated and Creative with Purple Ladybug's Decorate Your Own Gemstone Water Bottle Kit

منبع: http://toybook.com/educational-insights-tiktok-shop-launch/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 3262

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا