
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
یادداشت بازاریابی: در جعبه اسباب بازی روابط عمومی شما چیست؟
توسط AMY FRIEDLAND، معاون اجرایی، روابط عمومی فریمن
در اینجا هستیم که برای یک سال دیگر بدون نمایشگاه اسباب بازی و شاید بدون جوایز اسباب بازی سال (TOTY) برنامه ریزی می کنیم (حداقل در شکل معمول). وقتی در جعبه اسباب بازی روابط عمومی (معروف به "جعبه ابزار") برای ایجاد سر و صدا و فروش در سال جاری حرکت می کنیم، چیزهای زیادی برای استراتژی، تفکر و تجدید نظر در مورد آنها وجود دارد. همانطور که طرح روابط عمومی خود را نهایی می کنید، در اینجا چند فکر وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه چیزی برای کسب و کار و بودجه شما بهترین کار را دارد.
برنامه چیست: رسانه های حضوری یا مجازی - یا هر دو؟
یک سال دیگر بدون نمایشگاه اسباب بازی چه معنایی برای استراتژی روابط عمومی شما دارد؟ این به معنای رویدادهای رسانه ای حضوری و نمایش های مجازی است. ما فکر می کنیم که رویکرد ترکیبی در اینجا باقی مانده است.
چیزی که ما آموخته ایم این است که زمان بندی همه چیز است. علیرغم تغییرات در چشم انداز، رسانه ها - و صنعت اسباب بازی - به تداوم پاسخ می دهند. مهم است که مطمئن شوید در ابتدای سال با نمایش های حضوری در مقابل رسانه ها هستید تا زمینه را برای پوشش سرمقاله بهینه و ایجاد روابط برای ماه ها (و سال های آینده!) پیش رو فراهم کنید.

همه گیری به ما آموخت که جلسات مجازی می توانند - و می توانند - کار کنند. اگرچه آنها جایگزین تجربه عملی که اسباب بازی ها و بازی ها ممکن است به آن نیاز داشته باشند، نمی شوند، ما کشف کرده ایم که ترکیب قوی از هر دو می تواند کارساز باشد.
می دانم به چه فکر می کنید: "ما از همه گیری خارج شده ایم، پس چرا باید به فضای مجازی متوسل شوم؟" توجه به این نکته ضروری است که برخی از اهالی رسانه و اکثر نویسندگان آزاد به دلیل محدودیت زمان، مکان یا بودجه نمی توانند در نمایشگاه های تجاری حضوری شرکت کنند. در طول همه گیری، صنعت اسباب بازی ارتباطات جدیدی با خبرنگاران برقرار کرد که برخی از آنها هرگز در نمایشگاه اسباب بازی شرکت نکرده بودند. قرارهای مجازی هنوز ضروری است و حتی از سوی رسانه ها تشویق می شود. آنها از بزرگنمایی سریع و 15 دقیقه ای استقبال می کنند، به خصوص زمانی که به چرخه های خبری فصلی مربوط می شود. امتیاز: ممکن است داستان دیگری را به دست آورید.
اینفلوئنسر مارکتینگ: آن را مخلوط کنید!
مصرف کنندگان مشتاق محتوای ثابت، محصولات جدید داغ و ویدیوهای خنده دار «قابل اشتراک گذاری» هستند. آنها در شبکه های اجتماعی پیمایش می کنند و برای جدیدترین و بهترین ها پول خرج می کنند.
تقویت پیام خود در کنار کمپین رسانه ای برای ایجاد آگاهی که سوزن فروش را حرکت می دهد ضروری است. اینفلوئنسرها را به روش های جدید مهار کنید تا ترکیبی عالی - با نام مستعار "سس اینفلوئنسر" - برای برند خود پیدا کنید.
اکنون، بیش از هر زمان دیگری، تهیه فهرست کامل سازندگان بسیار مهم است. با گسترش ردپای خود با اینفلوئنسرهای خاص که آینه خریدار شما هستند، سازندگان اسباب بازی سنتی و خانواده را تکمیل کنید. این می تواند به معنای یک تأثیرگذار بازی با پیروان وفادار باشد که مخاطب اصلی شما را درگیر می کند و با آنها ارتباط برقرار می کند. یک کاردرمانگر که با استفاده از محصول شما به روشی منحصر به فرد محتوا ایجاد می کند. یا معلمی با مخاطب خرد بسیار درگیر در جستجوی الهام و ایده های جدید. در مورد یک "بزرگوار" چطور؟ بله، این یک چیز است!
با برنامه ریزی دقیق، کمی شانس، و فقط محتوای اینفلوئنسر مناسب (پرداخت یا کسب شده)، می توانید تعامل چشمگیری را مشاهده کنید که باعث فروش قوی می شود. و، همیشه به این معنی نیست که با یک تأثیرگذار MEGA کار کنید تا آن را از بین ببرید.

بازگشت به رویدادهای مصرف کننده، فعال سازی ها و نمونه برداری
ما برگشتیم عزیزم در حالی که بودجه های کلان صنعت اسباب بازی پیش از همه گیری هنوز بازنگشته است، مشارکت مصرف کننده برگشته است. بازاریابان هوشمند اهمیت تعامل با مصرف کنندگان را چه شرکت در نمایش های عمومی مانند نمایشگاه اسباب بازی و بازی شیکاگو، رویدادها و کنوانسیون های طرفداران، یا صرفاً نمونه برداری کم هزینه در حوزه های کلیدی نفوذ غالب (ADI) باشد. نمایش محصول شما بازخورد ارزشمند دریافت کنید. و پایگاه داده ایمیل خود را برای راه اندازی های آینده بسازید!
سالها پیش، کتاب اسباب بازی مشارکت کننده کریس برن با نام مستعار The Toy Guy (که قبلاً یک مرد روابط عمومی سخت کوش بود که اتفاقاً رئیس من بود) و من بسته های کارت Pictionary را به عابران در خیابان دادیم (یا آنها را از ماشین در حال حرکت بیرون انداختیم، یک داستان برای زمانی دیگر). آن نوع بازاریابی مردمی قدیمی بازگشته است! خوش بگذره. خلاق باش. لازم نیست همه چیز با بودجه کلان انجام شود، پس بیایید حفاری کنیم و بازی را فراموش نکنیم!
نسخه ای از این ویژگی در اصل در نسخه فوریه 2024 کتاب اسباب بازی بزرگ منتشر شد. برای خواندن متن کامل اینجا کلیک کنید! آیا می خواهید کتاب اسباب بازی را به صورت چاپی دریافت کنید؟ برای گزینه های اشتراک اینجا را کلیک کنید!

منبع: https://toybook.com/whats-in-your-pr-toy-box/