گروه BrandTrends آخرین گزارش های روندها را منتشر می کند • کتاب اسباب بازی

گروه BrandTrends، یک آژانس تحقیقات بازار متخصص در بازارهای کودکان و خانواده، آخرین سری گزارش های خود را در مورد برندهای سرگرمی در سراسر جهان منتشر کرد. ردیاب BrandTrends بینش هایی را در مورد آگاهی از برند، محبوبیت و جذابیت کالا در میان گروه های سنی مختلف، از نوزادان تا بزرگسالان مسن ارائه می دهد.

فیلیپ گینودو، مدیر عامل گروه BrandTrends، می‌گوید: «ما مفتخریم که این آخرین نسخه از گزارش‌های خود را ارائه می‌کنیم، که درک روندها و ترجیحات فعلی در صنعت سرگرمی را عمیق‌تر می‌کند، درست در زمان برگزاری نمایشگاه مجوز بعدی.

روندهای کلیدی آشکار شده در گزارش های BrandTrends فعلی عبارتند از:

• افزایش انیمه و مانگا: رشد ژانر انیمه و مانگا همچنان رو به افزایش است، به ویژه به دلیل محبوبیت فرنچایزهایی مانند Pokemon و Naruto.

• افزایش بازی‌های ویدیویی: بخش بازی‌های ویدیویی پیشرفت امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد، با ویژگی‌های Roblox و Nintendo که کاهش بازی‌های بزرگ‌تر را جبران می‌کنند.

• پخش جریانی و کانال های تلویزیونی قوی باقی می مانند: علیرغم کاهش قبلی، منابع پخش و کانال های تلویزیونی کاهش خود را متوقف کرده اند و بر جذابیت پایدار خود به عنوان مقاصد سرگرمی تأکید می کنند.

• دسته‌های سرگرمی سنتی کند می‌شوند: فیلم‌ها، کارتون‌ها و نمایش‌ها، و همچنین اسباب‌بازی‌ها، در مقایسه با دسته‌های بیشتر مبتنی بر موبایل، در طول زمان روند نزولی جزئی را تجربه می‌کنند. برخی از بازیکنان بزرگ عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند.

تحقیقات این گروه 40 کشور را در بر می گیرد و نظرات 67000 پاسخ دهنده را جمع آوری می کند. این گزارش ها دارای بیش از 2 میلیون ذکر نامحدود، ردیابی 18 شاخص کلیدی عملکرد (KPI) در 1232 مارک مختلف و 18 دسته محصول است. علاوه بر این، گزارش ها بیش از 11000 برند و نام مختلف را به عنوان محبوبیت در میان پاسخ دهندگان شناسایی می کنند.

بخوان:  Pulse Con انحصاری سری سیاه مجموعه Force Unleased Revealed

برای کسب اطلاعات بیشتر، به brandtrends.com مراجعه کنید.

منبع: http://toybook.com/brandtrends-group-releases-latest-reports/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 3362

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا