کرایولا کمپین خلاقیت را راه اندازی می کند
انتشار: فروردین 29، 1403
بروزرسانی: 20 تیر 1404

کرایولا کمپین خلاقیت را راه اندازی می کند


کرایولا 40 سال پس از شروع جمع آوری آثار هنری کودکان توسط شرکت، کمپین خلاقیت را راه اندازی کرده است. هدف این کمپین به چالش کشیدن دیدگاه های معمول در مورد خلاقیت و شروع یک گفتگوی جدید در مورد ارزش خلاقیت است و در نهایت به نگهبانان کمک می کند تا لحظات و ایده های خلاقانه تری را در زندگی بچه ها ادغام کنند.

در طول این کمپین، کرایولا بزرگ سالان را با آثار هنری که در کودکی خلق کرده اند، دوباره متحد می کند. این فیلم که پیش از روز جهانی خلاقیت و نوآوری سازمان ملل در 21 آوریل راه اندازی شد، شامل مجموعه ای از فیلم های کوتاه با عنوان خلاق بمانید. این فیلم سه بزرگسال را نشان می دهد که در کودکی در برنامه هنری کرایولا شرکت کرده اند. آنها دوباره با خلاقیت های خود متحد می شوند و در مورد خلاقیت در زندگی خود و چگونگی پرورش خلاقیت در زندگی فرزندان خود بحث می کنند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=AO7zAHdjmzc[/embed]

مجموعه Stay Creative در YouTube در دسترس است. | منبع: کرایولا

«این فیلم ها تنها تعداد کمی از داستان هایی را که با آن ها مواجه شده ایم، نشان می دهند که ارزش ماندگار خلاقیت دوران کودکی را زنده می کنند. ویکتوریا لوزانو، معاون اجرایی بازاریابی در کرایولا، می گوید: آنها همچنین نقش محوری والدین را در کمک به فرزندانشان در ایجاد ذهنیت های خلاق مادام العمر برای هر مسیری که در زندگی طی می کنند، نشان می دهند. از طریق کمپین خلاقیت، کرایولا نه تنها امیدوار است که به تشویق و کمک به تسهیل این گفتگو کمک کند، بلکه به ارائه منابع خلاقانه مناسب و الهام بخشی که والدین برای کمک به همه کودکان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود نیاز دارند، کمک کند.

به عنوان بخشی از خلاق بمانید کرایولا امیدوار است که مردم بتوانند 50 اثر هنری را با صاحبان واقعی خود متحد کنند. کرایولا تصاویری از این هنر را در رسانه های اجتماعی منتشر می کند و هدف آن ایجاد جلسات و بحث های صمیمانه تر در مورد ارزش خلاقیت است. 50 قطعه بخشی از موج اول هستند، زیرا کرایولا امیدوار است تمام 1000 قطعه هنری ذخیره شده در آرشیو جایی که زمانی بزرگترین مجموعه آثار هنری کودکان بود را بازگرداند.

این کمپین توسط تحقیقات پشتیبانی می شود زیرا کرایولا با موسسه تحقیقاتی Ad Council برای مطالعه در مورد دیدگاه والدین در مورد خلاقیت همکاری می کند. این مطالعه نگرش ها، دانش و رفتارهای خلاقیت و احساس والدین را در مورد اهمیت آن در زندگی فرزندانشان تجزیه و تحلیل کرد.

لوگوی کمپین دارای مداد رنگی در چرخ رنگین کمان است. | منبع: کرایولا

بر اساس این مطالعه، از هر 10 والدین 9 نفر احساس می کنند که خلاقیت و تشویق کودکان به استفاده از تخیل، کاوش، و بیان واقعی خود برای رشد و یادگیری مهم و ضروری است. با این حال، این مطالعه نشان داد که والدین برای اجرای لحظات خلاقانه در برنامه روزانه خود به کمک نیاز دارند - بیش از 60 درصد از شرکت کنندگان فکر نمی کنند (یا مطمئن نیستند) که فرزندانشان خلاقیت کافی دارند. علاوه بر این، 53 درصد معتقدند که برای پرورش کودکان خلاق باید خلاق باشند و 21 درصد مطمئن نیستند.

دریک فلدمن، مدیر عامل آگهی، می گوید: «ما از همکاری با کرایولا خرسندیم تا به مطالعه نه تنها درک خلاقیت والدین، بلکه از تلاش های آنها برای ارتقای آگاهی از تأثیر طولانی مدت لحظات خلاق بر کودکان و جامعه کمک کنیم.» پژوهشکده شورا. "فرصتی عالی برای آموزش و توانمندسازی آنها برای تمرین آن با فرزندانشان وجود دارد."

این مطالعه همچنین نشان داد که 33٪ از شرکت کنندگان برای ایجاد تعادل بین لحظات خلاقانه با چیزهای دیگری که نیاز به زمان در روز دارند، تلاش می کنند و 29٪ در انجام فعالیت های خلاقانه مشکل دارند. کرایولا بیش از 120 سال است که برای الهام بخشیدن به خلاقیت در کودکان کار کرده است و می تواند به گنجاندن این لحظات خلاق کمک کند، که نشان داده شده است که به توسعه مهارت های اصلی زندگی، افزایش تحصیلات، پیش بینی پیشرفت شغلی و حمایت از رفاه و رضایت کمک می کند.

لوزانو می گوید: «تحقیق ما نشان داد که ایجاد لحظات خلاقانه در خانه می تواند تفاوت قابل توجهی در کمک به رشد خلاقیت کودکان به عنوان یک مهارت حیاتی در زندگی ایجاد کند. ما بر این باوریم که ارزش لحظات خلاق مشترک بین والدین و فرزند، عملی کردن تخیل، گفتگوی مهمی است که باید با والدین داشته باشیم و کرایولا می تواند واقعاً آن را رهبری کند.»

برای اطلاعات بیشتر و منابع، به سایت crayola.com مراجعه کنید.



منبع: https://toybook.com/crayola-campaign-for-creativity-launch/