
بروزرسانی: 20 تیر 1404
پرسش و پاسخ وضعیت صنعت 2024: شرکت بین المللی پوکمون
دانیل بنکویت، مدیر روابط عمومی و ارتباطات شرکتی در شرکت بین المللی پوکمون در این نسخه توسعه یافته، بینش هایی در مورد نام تجاری و برنامه های آینده به اشتراک می گذارد کتاب اسباب بازیپرسش و پاسخ وضعیت صنعت 2024. برای میزگرد سالانه ما، کتاب اسباب بازی گروهی از رهبران صنعت، تولیدکنندگان، خرده فروشان و توزیع کنندگان را گرد هم می آورد تا در مورد روندها، برنده ها، چالش ها و فرصت هایی که صنعت اسباب بازی آمریکای شمالی را شکل می دهد، در حالی که پس از یک سال سخت دوباره جمع آوری می شود و برای راک اند رول آماده می شود، بحث کنند. برای بررسی آرشیو سریال اینجا را کلیک کنید.
کتاب اسباب بازی: برخی از بردهای بزرگ پوکمون در سال گذشته چه بود؟
دانیل بنکویت: برند پوکمون در طول سال 2023 در تمام ارکان تجارت خود به حرکت خود ادامه داد. قابل ذکر است که Pokémon در بیشتر سال برند شماره 1 در صنعت باقی ماند که توسط The Pokémon Trading Card Game (TCG) و مجموعه توسعه های آن از جمله بازی بسیار محبوب اسکارلت و بنفش - 151. Pokémon TCG همچنین محصولات جدید "یادگیری بازی کردن" از جمله مجموعه "نبرد اول من" را معرفی کرد، که برای مربیان جوان یا جدید که عاشق جمع آوری هستند اما همچنین می خواهند یاد بگیرند که چگونه بازی را به روشی آسان و سرگرم کننده انجام دهند، توسعه یافته است. بیرون جعبه. کسب و کار Pokémon TCG با مجموعه ای از محصولات دارای مجوز ممتاز تکمیل شد که به روش های واقعی و غیرمنتظره با طرفداران پوکمون ارتباط برقرار می کند. همکاری ما با Jazwares، صاحب مجوز اسباب بازی، عنوان «کلکسیونی سال» را در جوایز اسباب بازی سال 2023 برای پوکمون اسکوئیشمالو به ارمغان آورد، که نشان از محبوبیت محصولات دارای مجوز ما توسط جامعه طرفداران است.

پس از انتظارات زیاد، ما همچنین اپلیکیشن های دیجیتالی را منتشر کردیم پوکمون اسلیپ، که با داشتن زمان خواب بازیکن - و زمان بیدار شدن از خواب - تجربه سرگرم کننده و غنی را به مربیان ارائه می دهد، و TCG Live، برنامه جدیدی که به مربیان اجازه می دهد از Pokémon TCG در قالب دیجیتالی به روز شده لذت ببرند.
تداوم آوردن نام تجاری پوکمون به دنیای دیجیتال، تجربیات تازه ای را برای نسل های جدید مربیان و طرفداران قدیمی که از زمان آغاز به کار این برند وجود داشته اند، فراهم می کند. 2023 همچنین از محتوای جدید برای پرفروش ترین استقبال استقبال کرد پوکمون اسکارلت و پوکمون ویولت بازی های ویدیویی با گنج پنهان منطقه صفر توسعه های DLC سری اصلی بازی های ویدیویی همیشه هسته اصلی فرنچایز کلی بوده است و میلیون ها مربی در سراسر جهان توانسته اند وارد این ماجراجویی های جدید در منطقه Paldea شوند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6Qi4COrQ7aA[/embed]
TB: زوایای داستان سرایی جدید، از جمله راه اندازی اخیر Pokémon Concierge، نقاط ورودی را برای طرفداران جدید و در عین حال درگیر شدن با پایگاه موجود فراهم می کند. خرده فروشان و مصرف کنندگان چه لحظات کلیدی را در ماه های آینده باید در رادار خود داشته باشند؟
DB: همانطور که ما دوست داریم بگوییم، "پوکمون برای همه است"، بنابراین معرفی تجربیات جدید مانند دربان پوکمون برای استقبال از طرفداران جدید در حالی که هنوز هم برای بچه ها و هم برای طرفداران برند در تمام سنین جذاب است. پاسخ بسیار مثبت به دربان پوکمون دیدن آن بسیار عالی بوده است و نشان می دهد که چگونه برند از جمعیت شناسی فراتر می رود.
سال 2024 نیز سال بزرگی برای پوکمون خواهد بود! همانطور که بسیاری از طرفداران می دانند، سال 2023 نقطه عطف مهمی برای اش کچام و پیکاچوی او بود. Pokémon Ultimate Journeys: The Series در سپتامبر گذشته در ایالات متحده به پایان رسید برای اولین بار در تاریخ فرنچایز، پوکمون فصل جدیدی را در برنامه نویسی انیمیشن خود با اولین سری مورد انتظار آغاز می کند. Pokémon Horizons: The Series، که در 7 مارس 2024 در نتفلیکس در ایالات متحده نمایش داده می شود با راه اندازی روایت انیمیشن جدید، طرفداران همه نسل ها می توانند منتظر ماجراجویی ها و شخصیت های جدید با ادامه داستان پوکمون باشند.
فراتر از آن، طرفداران و خرده فروشان باید در طول سال مراقب اعلان ها باشند، از جمله هدایای سالانه پوکمون در 27 فوریه، که بیشتر به عنوان روز پوکمون شناخته می شود. این برند دائما در حال تکامل است و راه های جدیدی را برای طرفداران در سراسر جهان معرفی می کند تا لذت پوکمون را تجربه کنند.

TB: مهمترین عامل در جذب نسل های جدید طرفداران پوکمون چیست؟
DB: همانطور که Pokémon Company International بیست و هشتمین سالگرد تاسیس این برند را در سال 2024 جشن می گیرد، ما به این افتخار می کنیم که یک برند بین نسلی هستیم که برای طرفداران در هر سنی جذابیت دارد. بسیاری از طرفدارانی که با این برند بزرگ شده اند، اکنون فرزندان خود را به عنوان مربی های جوان بزرگ می کنند، که این امر باعث ایجاد و حفظ شراکت ها و کالاهایی می شود که فرصت های بی پایانی برای تعامل با برند در سنین و سطوح مهارت ارائه می دهد - بازی های ویدیویی، برنامه های موبایل. , Pokémon TCG, انیمیشن و سرگرمی متنی, Play! رویدادهای رقابتی پوکمون، انتشار، و یک برنامه مجوز قوی که دسته های مختلف را در بر می گیرد. وفادار ماندن به ماهیت فرنچایز در حالی که مرزهای خلاقانه را پشت سر می گذارد، به پوکمون و طرفداران آن خدمت خوبی کرده است. Pokémon با جذابیت نسلی و نقاط ورود برای طرفداران جدید در تمام سنین، خود را به عنوان یک برند همیشه سبز ثابت کرده است که امیدواریم در سال های آینده همچنان طنین انداز باشد.
نسخه ای از این داستان در نسخه 2024 ظاهر شد کتاب اسباب بازی بزرگ. برای مطالعه کامل شماره اینجا کلیک کنید. نسخه چاپی می خواهید؟ برای مشکلات برگشت و گزینه های اشتراک اینجا را کلیک کنید.

منبع: https://toybook.com/state-of-the-industry-2024-pokemon/