منابع یادگیری جان هورن را به عنوان معاون مدیریت برند انتخاب می کند
انتشار: اسفند 29، 1402
بروزرسانی: 01 تیر 1404

منابع یادگیری جان هورن را به عنوان معاون مدیریت برند انتخاب می کند


سازنده اسباب بازی های آموزشی و بازی های آموزشی، جان هورن را به عنوان معاون مدیریت برند انتخاب کرده است.

هورن در نقش جدید خود، توسعه و اجرای کمپین های بازاریابی و استراتژی های برند را در مجموعه برندهای حیوانات خانگی و اسباب بازی، از جمله Brightkins، Educational Insights، و Learning Resources رهبری خواهد کرد. چشم انداز استراتژیک و تجربه هورن در سراسر برندهای کالاهای بسته بندی شده مصرفی متوسط \u200b\u200bتا بزرگ به تقویت مشارکت شرکت با خرده فروشان و توزیع کنندگان کمک می کند و دیدگاه های برند شرکت را به جلو می برد.

قبل از این انتصاب، هورن سمت معاونت، بازاریابی، مراقبت از دست و صورت را در کیمبرلی کلارک، جایی که برند کلینکس را رهبری می کرد، داشت. او همچنین بخشی از چندین طرح بازاریابی و رشد برای برندهای خانگی در SC Johnson و General Mills، از جمله Lucky Charms، Ziploc، Glade و Scrubbing Bubbles بوده است.

ساری وینیک، مدیر ارشد بازاریابی می گوید: "سوابق اثبات شده موفقیت و درک عمیق جان از مدیریت برند، او را به یک دارایی ارزشمند برای تیم ما تبدیل می کند، زیرا ما همچنان به نوآوری و گسترش برای پاسخگویی به نیازهای در حال تکامل کودکان، والدین و مربیان ادامه می دهیم." در منابع آموزشی

هورن می گوید: «من مشتاقانه منتظر پایه گذاری قوی شرکت و گسترش راه هایی هستم که از طریق آن ها منابع یادگیری، بینش های آموزشی، و برایتکینز می توانند به یادگیری برای کودکان و حیوانات خانگی در سراسر جهان کمک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع یادگیری، به Learnresources.com مراجعه کنید.



منبع: https://toybook.com/learning-resources-hiring-news/