رسانه‌ها و رویدادهای ماجراجویی برای راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت کمپین تأثیرگذار جالب برای صنعت اسباب‌بازی • The Toy Book

FUNfluential یک ابتکار جدید است که در تابستان امسال راه اندازی می شود. | منبع: Adventure Media & Events

بر کسی پوشیده نیست که رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در تصمیم گیری های خرید اسباب بازی و خانواده ایفا می کنند. اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا کلید موفقیت یک استراتژی بازاریابی قوی هستند. Adventure Media & Events – ناشر The Toy Book، The Toy Insider و The Pop Insider – مدت‌هاست که به قدرت و اهمیت تأثیرگذاران پی برده است و سازندگان محتوا و برندها را برای بیش از 13 سال در رویدادهای برتر خود از جمله The Toy Insider’s Sweet گرد هم آورده است. سوئیت و تعطیلات بازی.

اکنون، این شرکت با آخرین ابتکار خود، FUNfluential، یک نرم‌افزار کاملاً جدید که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد کمپین‌های اینفلوئنسر خود را با سهولت بیشتری پیدا کنند، مدیریت کنند و ردیابی کنند، به دنبال روابط بیشتر بین برندهای خانوادگی و تأثیرگذاران است.

این نرم افزار انقلابی به طور خاص برای صنایع کودک، اسباب بازی، بازی و خانواده طراحی شده است. این دارای یک رابط کاربری آسان است، فوق العاده مقرون به صرفه است، و کار بسیار زیادی را از ایجاد کمپین های تأثیرگذار می گیرد، که منجر به کاهش زمان کارکنان و افزایش سودآوری می شود.

FUNfluential سازندگانی را که عاشق بازی با مارک‌هایی هستند که محصولات شادی‌بخش می‌سازند، به هم متصل می‌کند.

FUNfluential که تابستان امسال راه اندازی شد، پروژه ای پرشور بین متخصصان اسباب بازی Adventure Media & Events و کهنه کار صنعت اسباب بازی، Deborah Stallings Stumm است.

دبورا استالینگز استام، یکی از بنیانگذاران FUNfluential، می‌گوید: «به‌عنوان یک مدیر فروش و بازاریابی سابق شرکت اسباب‌بازی، من به‌طور مستقیم مشکل یافتن تأثیرگذاران خاص اسباب‌بازی، مدیریت کمپین‌ها و ردیابی بازگشت سرمایه را تجربه کردم. FUNfluential اولین نرم افزار کمپین سازنده است که به طور خاص برای صنعت ما ساخته شده است. با سابقه‌ای که در زمینه اسباب‌بازی‌ها، توسعه نرم‌افزار، و تجربه به‌عنوان تأثیرگذار خانواده دارم، به‌طور منحصربه‌فردی در موقعیتی هستم که این ابزار بسیار مورد نیاز را زنده کنم.»

بخوان:  Fraggle Rock Flange Doozer First Look

جکی بریر، نایب رئیس و ناشر گروه Adventure Media & Events می‌گوید: «Adventure Media به عنوان مرجع صنعت اسباب‌بازی شناخته می‌شود و FUNfluential مکمل ایده‌آل مجموعه پیشنهادات ما برای شرکت‌هایی است که مشتاق به حداکثر رساندن تأثیر بازاریابی خود هستند. ما به روابط با تأثیرگذارترین اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان اسباب‌بازی افتخار می‌کنیم، و گرد هم آوردن این دو طرف به حداکثر سود برای هر دو گروه می‌رسد.»

برای اینفلوئنسرها:

اینفلوئنسرهایی که دوست دارند FUNfluencer شوند، تشویق می‌شوند که @funfluential را در اینستاگرام دنبال کنند و به [email protected] دسترسی پیدا کنند. پیوستن اینفلوئنسرهای واجد شرایط هیچ هزینه ای ندارد.

برای تولید کنندگان یا نمایندگی ها:

سازندگان اسباب بازی یا آژانس های علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد FUNfluential یا تجربه نمایش زنده می توانند با:

FUNfluential روشی کاربردی برای الهام بخشیدن به بازی است!

آماده هستید تا با FUNfluential اجتماعی شوید؟ در اینستاگرام، TikTok و LinkedIn با تیم ارتباط برقرار کنید.

منبع: http://toybook.com/adventure-media-and-events-to-launch-funfluential/

وبسایت https://asbabbazii.ir
نوشته ایجاد شد 3795

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا