دیسکاوری نام های برادران وارنر، معاون رئیس گروه ویکرام شارما، رئیس بخش محصولات مصرفی، APAC
انتشار: فروردین 14، 1403
بروزرسانی: 31 فروردین 1404

دیسکاوری نام های برادران وارنر، معاون رئیس گروه ویکرام شارما، رئیس بخش محصولات مصرفی، APAC


شرکت Warner Bros. Discovery Global Consumer Products، ویکرام شارما را به عنوان نایب رئیس گروه، رئیس بخش محصولات مصرفی، مناطق آسیا و اقیانوسیه (APAC) از امروز معرفی کرده است.

شارما به رابرت اوبرشلپ، رئیس محصولات مصرفی جهانی دیسکاوری برادران وارنر، و بخشی از بخش درآمد و استراتژی شرکت که توسط مدیر ارشد درآمد و استراتژی، بروس کمپبل، اداره می شود، گزارش می دهد.

در این نقش، شارما با جیمز گیبونز، رئیس APAC برادران وارنر دیسکاوری، و همچنین سایر رهبران منطقه و کشور برای به حداکثر رساندن پتانسیل برندهای کلیدی و فرنچایزها، از جمله دی سی، هری پاتر، لونی تونز، تام و جری، همکاری خواهد کرد. کشف، و بیشتر. این تیم ابتکارات استراتژیک، عملیاتی و مالی را توسعه خواهد داد که از سازمان جهانی صدور مجوز محصولات مصرفی خرده فروشی چند میلیارد دلاری شرکت پشتیبانی می کند.

به مدت پنج سال، شارما تیم هایی را در زمینه محصولات مصرفی برادران وارنر، صدور مجوز و فروش تبلیغات رهبری کرده است. او قبلاً بیش از هشت سال در نقش های مشابه با شرکت والت دیزنی در هند و آسیای جنوب شرقی کار کرده بود. شارما جولیان مون، رئیس بخش محصولات مصرفی جهانی Discovery، EMEA و APAC برادران وارنر را دنبال می کند که امسال پس از 33 سال حضور در این شرکت بازنشسته خواهد شد.

ویکرام برای مدتی یکی از رهبران پیشرو و نتیجه گرای ما در آسیا و اقیانوسیه بوده است. اوبرشلپ می گوید: «عمق دانش او از بازارها و فرهنگ های بسیار متفاوت منطقه، همراه با روحیه نوآورانه و مشارکتی او، او را به انتخابی مناسب برای این زمان تبدیل می کند.» ما یک تیم خلاق و محصولات داخلی فوق العاده، شرکای بزرگ کشوری و منطقه ای و قدرت بسیار قوی در مدیریت داریم. من از همکاری و حمایت همه از این انتخاب سپاسگزارم.»



منبع: https://toybook.com/warner-bros-discovery-hiring-news/