
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
بینش ASTRA: انجام کاری که ما به بهترین شکل انجام می دهیم
توسط SUE WARFIELD، رئیس انجمن خرده فروشی اسباب بازی های تخصصی آمریکا (ASTRA)
سال جدید است و با آن روندها و مسائل جدیدی که خرده فروشان و تولیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می دهند، از جمله هوش مصنوعی (AI)، چشم انداز در حال تحول فروش آنلاین، ردپای کوچک تر برای فروشگاه های بزرگ، ایجاد تجربیات بهتر مشتری در فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی به وجود می آیند. و کاهش تورم بنابراین چه تعداد از اینها در سطح تخصص ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟
در ASTRA، ما به دنبال چیزهایی هستیم که برای خرده فروشان و سازندگان اسباب بازی مستقل و همچنین کل صنعت در انتظار است. ما معتقدیم که بیشتر آینده به این بستگی دارد که چه کاری می توانیم برای کار با اعضای خود انجام دهیم و چگونه اعضای ما در جوامع خود کار می کنند. با وجود سرفصل های جدید مد روز که پیش بینی می کنند چه چیزی چشم انداز خرده فروشی را تغییر می دهد، خرده فروشان تخصصی باید روی نکات زیر تمرکز کنند، که همچنان آنها را متمایز می کند:
در سال 2023، شاهد افزایش زیادی در مصرف کنندگانی بودیم که هوس تجربه در فروشگاه را داشتند. فراموش کنید که مجبور شوید در یک فروشگاه بزرگ قدم بزنید تا چیزهای خاصی را که می خواهید پیدا کنید یا در راهروهای بی پایان بگردید تا چیزهای جدید را کشف کنید. در عوض، مصرف کنندگان را تشویق کنید تا از تجربه تخصصی ارائه شده توسط مشاغل محلی لذت ببرند و در رویدادهایی که ارائه می دهند شرکت کنند.
ارائه خدمات و کارکنان آگاه:
هنگام خرید اسباب بازی، مشتریان در جستجوی بهترین اسباب بازی ها برای بچه ها در زندگی خود هستند - خواه این اسباب بازی مناسب سن و توانایی باشد، دوام داشته باشد، اسباب بازی هایی که الهام بخش بازی های تخیلی باشد، یا اسباب بازی هایی که به سادگی کودک را در خود نگه دارد. علاقه. در ASTRA، برنامه Certified Play Expert (CPE) خود را به صورت آنلاین و همچنین کلاس های حضوری بیشتری در سراسر کشور ارائه می کنیم. این برنامه عمیقاً به پیچیدگی های رشد کودک می پردازد و به متخصصان صنعت اسباب بازی کمک می کند تا بینشی در مورد اهمیت عمیق بازی در هر مرحله از رشد، از جمله بزرگسالی، کسب کنند.
سریع عمل کنید:
خرده فروشان مستقل می توانند روندهای محلی را در حین توسعه پیدا کنند و سریع تر از فروشگاه های بزرگ بر اساس آن ها عمل کنند. در بسیاری از موارد، فروشگاه های تخصصی همان هایی هستند که ترندهای بزرگ را شروع می کنند! به مشتریان خود گوش دهید، به آنچه که مردم به دنبال آن هستند و چه چیزی ترند هستند توجه کنید و به مقصد مورد علاقه آن تبدیل شوید.
توسعه حضور دیجیتال:
با خستگی صفحه نمایش و مشکلات مربوط به «آنچه که به صورت آنلاین دیدم و سفارش دادم واقعاً آن چیزی نبود که به دست آوردم»، مشتریان بیشتری می خواهند شخصاً خرید و خرید کنند. اما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که افراد بیشتری نسبت به قبل به خرید – و مرور – آنلاین می پردازند. خواه یک فروشگاه آنلاین با قابلیت های تحویل باز کنید، نمایه های اینستاگرام یا TikTok را توسعه دهید، یا یک خبرنامه هفتگی راه اندازی کنید، مهم است که به صورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط باشید.
نمایشگرهای خود را بالا ببرید:
میانگین فروش افزایش می یابد زیرا محصولاتی که شخصاً مشاهده می شوند تصمیم خرید را آسان می کنند. به مشتریان خود اجازه دهید محصولاتی را که ارائه می دهید ببینند، احساس کنند و تجربه کنند — این به آنها کمک می کند محصولات را بهتر درک کنند و به خریدی آسان منجر شوند.
یکی از بزرگترین ابرقدرت های ما در سطح تخصصی:
ما افرادی واقعی با دانش واقعی هستیم و آماده خدمت به جوامع خود هستیم. با استفاده از هوش مصنوعی در بسیاری از موارد، مردم شروع به تعجب کرده اند که آیا این ربات ها هستند یا انسان ها در پشت بسیاری از تجربیات خدمات مشتری. در حالی که راه هایی وجود دارد که می توانیم از هوش مصنوعی برای کارآمدی استفاده کنیم و از طریق وظایف پیش زمینه ی پیش پا افتاده تر، از هوش مصنوعی استفاده کنیم، در مورد تعاملات شخصی، واقعی، مراقبتی و درک کننده ای که می خواهیم چطور؟ این تجربیات فقط می تواند از مردم حاصل شود. هرگز فراموش نکنیم که در صنعت اسباب بازی: ما آینده را شکل می دهیم!
این مقاله در اصل در نسخه فوریه 2024 کتاب اسباب بازی بزرگ منتشر شده است. برای خواندن متن کامل اینجا کلیک کنید! آیا می خواهید کتاب اسباب بازی را به صورت چاپی دریافت کنید؟ برای گزینه های اشتراک اینجا را کلیک کنید!

منبع: https://toybook.com/astras-insights-feature/