
بروزرسانی: 31 فروردین 1404
ایجاد امواج با Mushie • کتاب اسباب بازی
دوران اسباب بازی های پلاستیکی کودک با رنگ های روشن که اتاق نشیمن والدین جدید را شلوغ می کند تقریباً به پایان رسیده است. اکنون، محصولات سازگار با محیط زیست، شایسته اینستاگرام، سبد خرید والدین هزاره را پر می کنند. نسل جدیدی از والدین در حال یافتن راه هایی برای ترکیب عشق خود به زیبایی شناسی با تمایل به خرید محصولات پایدار و اخلاقی هستند و برند کودک Mushie در خط مقدم همه این موارد است.
Mushie در سال 2018 توسط Mushie و Levi Feigenson در خانه خود در جنوب غربی هوستون با چشم انداز آوردن لوازم ضروری کودک زیبا به خانه های خانواده های مدرن تاسیس شد. هر محصول با الهام از طراحی اسکاندیناوی، کاربردی، پایدار و ساده طراحی شده است. از زمان شروع، کاتالوگ Mushie به بیش از 50 محصول در بیش از 70 کشور فروخته شده است.

توسعه هویت برند
هویت برند Mushie طوری طراحی شده است که با مخاطبان اصلی خود صحبت کند. این شرکت بازخورد مشتریان را برای بهبود با توجه به نیازهای والدین و نوزادان در اولویت قرار می دهد. جسیکا ترجینو، معاون فروش در Mushie می گوید: «هدف ما این است که با تولید محصولات ایمن، زیبا و با طراحی دقیق، در مورد خرید نوزادان خود تا حد امکان تصمیم گیری کنیم. "وظیفه ما این است که روی این ماموریت متمرکز باشیم و به برند Mushie وفادار بمانیم."
Mushie از یک پالت رنگی متمایز، یک پلت فرم خرید ساده و با استفاده آسان و تعهد به محصولات اخلاقی، ایمن و پایدار برای پرورش تجربه برندی استفاده می کند که واقعاً با والدین مدرن طنین انداز می شود. Terregino توضیح می دهد: "شما این هویت نام تجاری را قبل از هر چیز در طراحی محصولات ما می بینید، که در محتوای خلاقانه ما به کار می رود."
توسعه کاتالوگ Mushie از محصولات حمام، محصولات تغذیه، ملافه، پرستاری، و اسباب بازی های اولیه نیاز به یک رویکرد چند وجهی دارد. ابتدا، تیم طراحی ایمنی را در نظر می گیرد، اطمینان حاصل می کند که هر محصول با مواد غیر سمی ساخته شده است، دستورالعمل های ایمنی را رعایت می کند و برای دوام طراحی شده است. سپس، آنها بر روی عملکرد محصول تمرکز می کنند تا اطمینان حاصل شود که استفاده آسان و مناسب با سن آن است. Terregino توضیح می دهد: «این بدان معناست که اطمینان حاصل کنیم که تمام مواد غذایی سیلیکونی ما قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند تا مادر یا پدر بتوانند به راحتی تمیز کنند. یا اضافه کردن دسته های سیلیکونی نرم به فنجان های اسنک مان تا کودک نوپا بتواند به راحتی آن ها را نگه دارد.»
عامل نهایی طراحی است. Terregino می گوید: «ما محصولاتی را می خواهیم که به همان اندازه در خانه مفید باشند و از نظر ظاهری زیبا باشند.
ایجاد محصولات زیبای کودک
امروزه هیچ کس نمی تواند تأثیر رسانه های اجتماعی بر والدین را انکار کند، از هجوم مادران فلوئنسر گرفته تا لیست روزافزون موارد ضروری برای والدین جدید. در زمان امروز، داشتن این محصول به سادگی کافی نیست - باید به نوعی زیبا نیز باشد.

Mushie در ابتدا در مورد زیبایی شناسی کلی محصولات خود تصمیم می گیرد و یک پالت رنگی ملایم و خنثی و گرافیک مورد تایید کودک را انتخاب می کند. سیلیکون اغلب برای ایجاد ظاهری صاف و دوام ضد کودک استفاده می شود.
هویت برند Mushie نیز مملو از پایداری است، Terregino توضیح می دهد: «ما 100% سیلیکون غیرسمی و پارچه های پنبه ای ارگانیک با درجه مواد غذایی را در اولویت قرار می دهیم تا از دوام و طول عمر محصولات خود اطمینان حاصل کنیم. ما همچنین ردپای پلاستیکی یکبار مصرف خود را در طراحی بسته بندی تمام محصولات خود بررسی می کنیم تا کمترین تأثیر زیست محیطی را ایجاد کنیم. علاوه بر این، این شرکت با تامین کنندگان بازرسی شده و دارای تجارت منصفانه کار می کند.

پس دادن
از آنجایی که خانواده های بیشتری تصمیم می گیرند پولی که به سختی به دست آورده اند را در راه هایی خرج کنند که به نفع جهان باشد، Mushie به دنبال آن است که به روش هایی که مصرف کنندگان از آن قدردانی کنند به جامعه بازپرداخت کند.
Terregino توضیح می دهد: "ما مشارکت جامعه را به عنوان یک تعهد بلندمدت به سازمان هایی می دانیم که از خانواده های نیازمند حمایت می کنند." "ما تلاش می کنیم تا سهم خود را در ایجاد اتفاقات خوب در جوامع محلی خود و در مقیاس جهانی انجام دهیم. شرکای ما شامل ChabadAid است که پروژه های بشردوستانه را در نیجریه اجرا می کند و همچنین سازمان های محلی مانند بیمارستان کودکان تگزاس و پناهگاه زنان منطقه هیوستون. Mushie حتی برای افراد دارای معلولیت در دانمارک شغل فراهم می کند، جایی که اسباب بازی کلاسیک روی هم چیدن کودک آنها تولید می شود.
همانطور که مردم به طور فزاینده ای به ردپای اخلاقی و محیطی خود توجه می کنند، Mushie برای والدین جدید آرامش خاطر فراهم می کند. آنها دیگر نیازی به این احساس ندارند که به هرج و مرج اضافه می کنند، بلکه می توانند پول خود را با غرور خرج کنند و بدانند که این نه تنها برای نوزادشان خوب است، بلکه برای دنیا نیز مفید است. شاید این آینده ای است که ارزش آن را دارد.
نسخه ای از این مقاله در اصل در 2023 Classics & Specialty Issue of منتشر شد کتاب اسباب بازی. اینجا کلیک کنید برای خواندن کامل شماره! آیا می خواهید کتاب اسباب بازی را به صورت چاپی دریافت کنید؟ اینجا کلیک کنید برای گزینه های اشتراک!
منبع: http://toybook.com/new-in-town-mushie/