
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
استیف از زبان ویژوال جدید، کمپین های تبلیغاتی رونمایی کرد
Steiff در حال راه اندازی یک زبان بصری جدید است.
پس از به روزرسانی لوگو در سال گذشته، استیف تلاش ها را برای متمایز ساختن برند خود از نظر زیبایی شناختی بیشتر می کند. زبان بصری جدید شامل برندسازی فراگیر برای شرکت و همچنین ظاهری منحصر به فرد برای خطوط تولید آن از جمله Friends، Originals و Editions خواهد بود.

کمپین چتری که کل برند Steiff را پوشش می دهد، 140 سال سابقه این شرکت را با خرس های عروسکی گرامی می دارد. کمپین Friends مخمل خواب دار Steiff را در یک محیط تک رنگ ارائه می کند. کمپین Originals از زیستگاه های طبیعی حیواناتی که مخمل خواب دار بر اساس آنها هستند، تقلید می کند. در نهایت، کمپین Editions محصولاتی مانند آثار هنری را با تکیه بر کلکسیونی بودن آنها به نمایش می گذارد.
Frank Rheinboldt، مدیر عامل شرکت Margarete Steiff GmbH می گوید: "Steiff یک نام تجاری ممتاز با دامنه جهانی است که باید در ارتباطات برند نیز منعکس شود." ما با زبان بصری جدید خود، یک کد بصری بین المللی برای Steiff ایجاد می کنیم که برند و محصولات متنوع آن را در تمام جنبه هایشان ارائه می کند.
Steiff در ابتدا در سال 1880 توسط Margarete Steiff تاسیس شد و از آن زمان به تولید اسباب بازی های مخملی مشغول است. زبان بصری جدید در Steiff امروز راه اندازی می شود و شامل برنامه هایی برای ویدئوها و تصاویر، با تاکید بر ارتباطات دیجیتال است.
منبع: https://toybook.com/steiff-visual-language-news/