از Doodle تا دیجیتال: برندهای چرتکه، Pixicade Forge Epic Partnership برای شکل دادن به بازی Phygital
انتشار: فروردین 17، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

از Doodle تا دیجیتال: برندهای چرتکه، Pixicade Forge Epic Partnership برای شکل دادن به بازی Phygital


برندهای آباکوس در حال آماده شدن برای یک سال بزرگ است، و نیروی پیشگام در یادگیری و بازی واقعیت مجازی (VR) به توافقی دست یافت که رشد خط تولید دیگری را تسریع خواهد کرد: Pixicade BitOGenius.

برندهای آباکوس و BitOGenius در آنچه که "شراکت توزیع جهانی مشارکتی و متحول کننده" نامیده می شود، اتحادی را ایجاد کردند تا Pixicade، برندی که نقاشی های کودکان را به بازی های ویدیویی قابل بازی تبدیل می کند، به سطح بعدی برسانند. این حرکت یک گام بزرگ به سمت اصلاح و گسترش مفهوم بازی "فیگیتال" است که در آن اسباب بازی های فیزیکی، بازی ها و فعالیت ها با دنیای دیجیتال تعامل دارند.

فراتر از توزیع، برندهای آباکوس سرمایه گذاری قابل توجهی در برند Pixicade انجام می دهد.

شراکتی که در دنیای فجیتال شکل گرفته است. | منبع: برندهای چرتکه

استیو راد، مدیرعامل برند آباکوس می گوید: «Pixicade در فهرست آرزوهای هر بچه ای قرار دارد، و برای من یک لحظه کامل است، زیرا محصولات آن ها را در مناسبت های بی شماری به دوستان و خانواده ام هدیه داده ام. «با ترکیب فناوری پیشگامانه Pixicade با دسترسی جهانی و استراتژی های بازاریابی خلاقانه مان، ما آماده هستیم تا صنعت بازی و اسباب بازی را تغییر دهیم و فرصت های جدیدی برای رشد و موفقیت باز کنیم.»

تیم برند Abacus در حال حاضر با BitOGenius بر روی طراحی مجدد کامل بسته بندی Pixicade کار می کند و تضمین می کند که محصولات در قفسه های خرده فروشی برجسته می شوند و با بچه ها و خانواده ها در سراسر جهان ارتباط برقرار می کنند. به گفته این تیم، هدف این بازنگری این است که محصولات Pixicade را با "جذابیت تجاری و دوام بیشتر" القا کند.

علاوه بر این، برندهای آباکوس در حال توسعه مجموعه ای از ویدیوها و محتوای چندرسانه ای جذاب هستند تا به طور کامل قدرت Pixicade و اینکه چگونه محصولات آن می توانند خلاقیت کودکان را برانگیزند، به نمایش بگذارند.

این مشارکت همچنین پیشنهادات آموزشی جدیدی را ارائه خواهد کرد، با تمرکز بر بازی های مبتنی بر STEAM که برای مدارس و برنامه های بعد از مدرسه طراحی شده اند، «ارتقای مهارت های ریاضی و سوادآموزی و در عین حال پرورش خلاقیت و تفکر انتقادی در بین دانش آموزان».

مدیر عامل Pixicade، مارتین هورستمن، ابراز هیجان کرد و اظهار داشت: "تعهد آباکوس برای جابجایی مرزها در صنعت اسباب بازی همیشه من را تحت تاثیر قرار داده است. محصولات و ایده آل های آباکوس منعکس کننده ایده های ما هستند، یعنی الهام بخش کردن و سرگرم کردن یادگیری از طریق فناوری جالب و تعاملی. با حمایت و سرمایه گذاری آن ها، ما مجهز شده ایم تا دسترسی خود را گسترش دهیم، پیشنهادات خود را افزایش دهیم و دیدگاه خود را در مورد توانمندسازی سازندگان در سراسر جهان محقق کنیم. با هم، آینده بازی های تعاملی را دوباره تعریف خواهیم کرد.»

پست از دودل تا دیجیتال: برندهای چرتکه، مشارکت حماسی Pixicade Forge برای شکل دادن به بازی Phygital اولین بار در The Toy Book ظاهر شد.



منبع: https://toybook.com/abacus-brands-pixicade-partnership-news/