از پیکسل تا محصولات: Licensing Expo 2024 Keynote آینده بازی را بررسی می کند
انتشار: فروردین 29، 1403
بروزرسانی: 26 خرداد 1404

از پیکسل تا محصولات: Licensing Expo 2024 Keynote آینده بازی را بررسی می کند


Licensing Expo به سرعت در حال نزدیک شدن است و Global Licensing Group مراسم افتتاحیه امسال را با تمرکز بر بازی های ویدیویی معرفی کرده است.

نمایشگاه مجوز 21 تا 23 مه در مرکز کنوانسیون خلیج ماندالی در لاس وگاس برگزار می شود. این رویداد که توسط گروه مجوز جهانی تهیه شده است، فرصت هایی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با هم ارتباط برقرار کنند و آخرین اخبار را در زمینه صدور مجوز ببینند. رویداد امسال با موضوع «Brands at Play» برگزار می شود و پنل اصلی افتتاحیه به دنیای بازی نگاه می کند. «بازی های ویدیویی: رانندگی میلیاردها نفر برای بازی» پذیرای چندین متخصص صنعت بازی است که همگی آماده بحث در مورد رشد بازی های ویدیویی، آنچه طرفداران به دنبال آن هستند و موارد دیگر هستند.

اعضای پانل برای سخنرانی اصلی عبارتند از Nick McWhorter، مدیر مجوز جهانی، CD Projekt Red. داگ روزن، معاون ارشد، بازی ها و رسانه های نوظهور، پارامونت؛ مایا راجرز، مدیر عامل شرکت تتریس؛ و ایوو گرسکوویچ، مدیر ارشد تجاری و برند، SEGA آمریکا. این پنل توسط بن رابرتز، مدیر محتوا، لایسنس جهانی، بخشی از گروه صدور مجوز جهانی، مدیریت خواهد شد.

بازی های ویدیویی روند رو به رشدی در دنیای صدور مجوز هستند. بر اساس گزارشی از Licensing International، 9.8 درصد از درآمد 340.8 میلیارد دلاری فروش جهانی کالاها و خدمات دارای مجوز در سال 2022 از بازی های ویدیویی، نرم افزارها و برنامه ها بوده است.

بیش از 300 شرکت نمایشگاهی در نمایشگاه مجوز امسال حضور خواهند داشت، از جمله شرکت های بازی های ویدیویی SEGA، Nintendo، Riot Games و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Licensing Expo و ثبت نام، به licensingexpo.com مراجعه کنید.

حتماً با The Toy Book و The Pop Insider در Licensing Expo در غرفه شماره G234 ارتباط برقرار کنید. اینجا کلیک کنید برای مشاهده صفحه نمایه ما در بستر جلسات نمایشگاه مجوز.



منبع: https://toybook.com/licensing-expo-2024-keynote-news/